torstai 9. kesäkuuta 2011

Kaikki muuttuu...



Olen tässä ollut pistämässä blogia jäihin jo jonkun aikaa. En ole enää ollut innostunut kirjoituksista ja harvakseen olenkin päivitellyt. Alunperin innostukseni blogeihin lähti tutustumisesta sisustus-, puutarha ynnä krääsäblogeihin. Olen vaan huomannut, että ei oikeesti kiinnosta.
Hyvät ihmiset, maalatkaa nyt jo ne valkoiset huonekalut ja koriste-esineet mustiksi ja missä teidän miehet on? Ei ne ainakaan sovi teidän kruunukoristeiden ja orvokkikimppujen sekaan.
Ainakaan ne ei ole eksyneet, kun joka tavarassa ja asiassa lukee romanttisin kirjaimin, mikä se on.
Ohh, luontainen ilkeyteni, mitä olen niin yrittänyt blogissa peitellä, pääsi nyt vähän ryöstäytymään. Ehkä sen peittelyn takia mun blogi on niin hemmetin tylsä.

5 kommenttia:

junika kirjoitti...

Vähän on samanlaiset fiilikset itsellä. Ei sillä, että mua haittais muiden bloggausaiheet; mä en jaksa itseäni kiusata blogeilla, jotka aiheuttaa ärtymystä tms ja ymmärrän hyvin, että bloggaaminen on vain harrastus, joka ei ole tarkoituskaan avata ihmisen sielunmaisemaa sen syvällisemmin. Mutta itseäni ei vaan jaksa enää oikein kiinnostaa tuote-esittelyt tai piiri-pieni-pyörii ystävyystanssien esittelyt. Lukisin niin mielelläni erilaisten ihmisten ajatuksia ja arjen juttuja, mutta blogi toisensa jälkeen tuntuu muuttuvan yleisön kalasteluksi ja lukijoiden miellyttämispostauksiksi ja silloin se persoonallisuus niistä katoaa, se, josta minä olen liikuttunut ja jota täältä haen. On harmi, että blogeistakin tulee kilpailun ja pönkittämisen väline. Ilkeydestä: sitä voi olla niin monella tavalla. Viimeaikoina monessa seuraamassani blogissa on ilmennyt piiloilkeilyä, sellaista joka verhotaan älykkyydellä ovelasti puolustuspuheeksi, joka aina tuntuu keräävän joukon kannattajia ja nuoleskelijoita. Taustalla tuntuu olevan monesti lukija-/kommenttimääristä kadehtiminen/kilpailu -- tai joku muu käsittämätön ilmiö, joka on minulta viemässä koko bloggaamisen viehätyksen mukanaan...

Anonyymi kirjoitti...

Olen tykannyt blogistasi just sen takia, etta se ei ole samalainen kuin kaikki muut. Sinulla on ollut paljon sellaisia asioita mista olen myos itse kiinnostunut ja mita ei joka blogista loydy.

Ihanaa kesaa, Ida Maria

Possumamma kirjoitti...

Hurraa & taputtaa käsiään!;D Hyvä siis, että uskalsit sanoa oman mielipiteesi; se mua nimittäin tässä blogimaailmassa kyrsii, että kaikkien pitäisi olla kaikesta aina samaa mieltä, sitä omaa mielipidettä ei sovi sanoa -ei, jos se eroaa valtalinjasta.

Pilviharso kirjoitti...

Kyllähän se niin on, että kun blogimaailmassa riittää yhä enemmän lukemista, niin luetuksi tulevat (itsellänni) ne, jotka jotakin sanoa töräyttävät. Vaikka olisivat eri mieltä kuin minä. Tosin en itse ole luonteeltaankaan on/off-tyyppi ja ehkä ymmärtävyys toisinajattelevia kohtaan on keskimääräistä suurempi.

Menet tai et, hyvää kesäaikaa sinulle!

Rentukka kirjoitti...

Toivottavasti päätät jatkaa...