perjantai 26. elokuuta 2011

ehkä...

Ehkä pitäisi tehdä joku päätös tämän blogin suhteen... en oikeen osaa kirjottaa tänne. En kirjoita asioista, jotka on tosissaan mulle tärkeitä. Asiat on niin muuttunnu, enkä edes kaikille halua paljastaa. Toisaalta olis ihanaa kirjottaa niin, ettei kukaan osais yhdistää minuun. Ihan vapaasti. Ehkä mun pitäis alottaa uusi blogi kokonaan toiselta pohjalta (kyllä mä Rentukka sulle osotteen lähettäisin.)
Ei sillä, että mun blogi kovin montaa kiinnostaisi eikä tarvikkaan, mutta on kyllä muutama lukija Pilviharso ym. joiden blogeja käyn lukemassa ja olis kiva saada uuteen blogiinkin mukaan.
Tämä on nyt ajatuksen asteella, mutta ehkä se on ratkaisu.
Tämä kuva kertoo mun fiiliksistä. Toiveikas... ja kaikki on mahdollista!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tuttuja fiiliksiä. Tämä on yksi suosikkiblogeistani ja olisi harmi, jos se loppuisi.

Itsekin olen miettinyt josko laittaisi suljetun blogin, mutta se ei sitten taas mahdollista iloisia, sattumanvaraisia kohtaamisia, joten se ei ole mielekästä sen tähden.

-junika-

Pilviharso kirjoitti...

Just just ja aivan, ihan samoja ajatuksia. Ollut monta kertaa.

Sitten oon varma, jos aloittain uudella nimimerkillä, niin tämä oma tyyli kirjoittaa tulisi kuitenkin läpi.

Joskus on ollut mielessä myös tulla kokonaan kaapista ulos ja olla omalla nimellään.

Muutokset on vaan jäänyt tekemättä...

illusiah kirjoitti...

Vois yllättyä ilosestikin, jos tulis "kaapista ulos". Ehkä siitä lähiympäristöstäkin löytyisi ihmisiä, joilla on samat ajatukset. Ei vaan ole koskaan tullut puheeksi. Vaikka musta tuntuu, että mä elän niin konservatiivisessa ja ennakkoluulosessa ympäristössä, että turha toivo.