lauantai 30. toukokuuta 2009

Aurinkoa, aurinkoa...

Tänään oli pojan koulun kevätjuhla. Se pidettiin ulkona ja aurinko paistoi meitä. Poika sai kunniamaininnan kirjallisuudesta ja lukuaineitten ka oli 9.57 :0. Mulla on ihan ihme poika! 12-vuotias. Ja on mulla toinenkin joka täytti juuri 28.
Toinenkin juhlapäivä tänään on. Mies täyttää vuosia ja on syöty kakkua ja istuttu pihalla grillaamassa pihvejä ja juotu olutta.
Tässäpä kuva Kuolan pionista, joka oli viime kesänä vasta pikku tupsukka.
Jotenkin on tänään myös haikea ja vaikea olo. Siitä on tasan vuosi, kun siskoni oli täällä. Sen jäkeen näin siskoni enää kaksi kertaa ennen kuin hän kuoli. Mulla on nimittäin vaikean vaikea talvi takana. Kuolema oli odottamaton ja yhtä- äkkinen shokki.
Nyt olen terapiassa ja syön mielialalääkkeitä, jotka mun mielestä on vaan dopingia työnantajaa varten. Ihminen ei saa surra. Täytyy pitää siinä kunnossa, että työ hoituu, vaikka tarvitsisi aikaa asioiden käsittelemiseen.
Tässä vielä kuva meidän pihalta

Yritin ladata blogiin laskuria ja kaikki tuntuikin onnistuvan muuten, mutta sitten kone ilmoittaa, ettei tallentaminen onnistunut, (vaikka olen kopioinut ja liittänyt koodin html tiedostoon.)

Ei kommentteja: