torstai 17. joulukuuta 2009

Pyykkinappuloita...

Nyt ne tuli, ihanat pyykkinappulat! Se kesti tosin ihan omaa syytä, kun sähläsin tilauksen kanssa. Mutta olin ommellut vanhasta pellavalakanasta tällaisen


pussin, joka odotti käyttöä. Mies totesi vaan, että : "Eihän mun tarvi kaikkee ymmärtääkään."
Miehelle voi olla vaikea ymmärtää, että nainen voi odottaa kuumeisesti postista Pyykkinappuloita.
Vielä kun keksisi pihalle jonkun muun kuivatusysteemin, kun sen muovinaruisen sateenvarjon, joka lonkottaa vinossa  kun yritän asetella pyykkejä niin, että se pysyisi jotenkin suoraan. Mä inhoan sitä.

Illalla olin ratsastamassa ja olin ihan kertakaikiaan jäätymässä sinne hevosen selkään. Yleensähän aina ratsastaessa on joko lämmin tai hiki, mutta kun pakkasta oli yli 20 astetta, säästeltiin hevosia ja mentiin hissukseen, ettei hevoset siellä pakkasessa hengästy ja hiostu.  Tallilta jo yritin soittaa kotiin, että saunan uuniin tuli, mutta akku loppui juuri sopivalla hetkellä. Kotiin tullessa olikin iloinen yllätys, kun sauna oli kuumana.

4 kommenttia:

Tiinuli kirjoitti...

Nuo pyykkunappulat ovat minulle ihan uutta! Kerro sitten miltä ne tuntuu, kun olet käyttänyt.

Meillä on samanlainen ärsyttävä pyykinkuivausteline,, taitavat olla sukua keskenään! Myös minä inhoa sitä syvästi!

elina kirjoitti...

Inhottavia pyykinkuivaustelineitä löytyy täältäkin. Nuo pyykkinappulat ovat ihania ja haluan ehdottomasti sellaisia.(mieheltä ei tässäkään huushollissa saa ymmärrystä)Puisessa ihanassa paatissamme nuo olisivat täydelliset.

elina kirjoitti...

Ai niin, mulla on "kauhistus" sisällä, ulkona on vain vanhanaikainen naru talon seinästä aitan seinään.

tia kirjoitti...

Ihana säilytyspussi ja aivan mahtavat nappulat. Meillä on nurkan takana häkkyrä ja talon edessä reteesti tavallinen naru missä saa pyykin kesätuulessa nopeaan kuivaksi.