maanantai 29. elokuuta 2011

Totuus piilee unissa?

Viime yön unessa, (yhdessä niistä) olin laiminlyönyt jonkun työasian ihan huolimattomuuttani. Juttu ei ollut iso, mutta riitti siihen, että joku loukkaantui fyysisesti. Unessa siskoni oli mun esimies ja kun yritin tavoitella häntä, mulle kerrottiin, että mun sisko oli lähtenyt siltä päivältä kotiin tän mun mokan takia. Että hänelle oli tulossa jotain seuraamuksia tästä loukkaantumisesta. Yritin soittaa mun siskolle moneen moneen kertaan, muttei kukaan vastannut.
Ihan kun mulla olis jotain syyllisyyden tunteita siskon parin vuoden takaisen itsemurhan jälkeen. Vaikka tietoisesti en tiedä niitä olevan.

Kuvat on lauantai-illalta kun oli ihanan lämmin ilta, jo pimeä. Alempi kuva on otettu salamalla ja on kuin päivänvalossa.


Halusin vuosikausia pihalampeen "usvakonetta" ja keväällä se viimein ostettiin. Kirkas valo ei ole lamppu, vaan kelluva kynttilä. Luonnossa se oli paljon kauniimpaa kuin huonolaatuisissa kuvissa.
   

Loppukevennys: Junna ei niin tykkää näistä koiranpipareista ja onkin piilottanut sen sohvan istuimen ja selkänojan väliin. Näitä on sohvan muissakin saumoissa.

2 kommenttia:

Rentukka kirjoitti...

Ehkä sä vaan unessa tajusit ettei sun sisko voi olla siinä unessa mukana ja sun piti ratkaista asia jotenkin (muka)järkevästi.

Mielenkiintoinen kätkö Junnalla. Meidän Karvakuono ei ole sohvaan vielä keksinyt tehdä kätköjä. Se vie ne ulos ja odottaa että ne huhii sopiviksi...

Ilahduin siitä mitä kirjoitit ed. postauksessa :)

Packaging Ninjas kirjoitti...

People prefer to use the brand of their own choice that attracts them and satisfies the need of their habit of smoking. Sleeve Boxes Wholesale are becoming popular among all ages, youngsters, and elders equally prefer to have the enticing packaging that causes the demand of your brand in the market. The different designs in printing on your Sleeve Cigarettes Boxes can attract the attention of the consumers and they can change their minds to give a try to your brand. Packaging Ninjas is the best packaging hub for your Custom Sleeve Cigarettes Boxes that can enhance the charm and sale.

Custom French Fry Boxes
Bath Bomb Packaging Boxes
Custom Cake Boxes
Custom Hair Extension Boxes
Custom Mascara Boxes
Custom Bakery Display Trays Boxes
Custom Cigarette Boxes
Custom Eyeshadow Boxes