tiistai 16. helmikuuta 2010

Ajatuksia näistä ajoista...

Kuva ei ole omista kissoista, mutta laitoin sen ihan kuvitukseksi, kun on niin hauska. Oikeastaan mun olo on just niin kun tuolla pikkukissalla. Yritän luopua kaikesta väkisin yrittämisestä ja kuunnella, mitä elämä tarjoaa!
Meitä johdatetaan ja mikään ei ole sattumaa, jos vaan antaudumme sille.

Tunsin Minä olen- messuilla kohtaamisesta vanhan ystäväni kanssa, ettei se ollut sattumaa, vaan sain siitä tukea. Olen kovasti kiinnostunut esim meditaatiosta ja teenkin sitä nyt päivittäin ja ystäväni kertoi vetävänsä meditaatioryhmää.
Tänä aamuna herätessä oli tullut hauska tekstari. Vanha koulukaveri lähetti tekstarin, että olenko minä minä? Siis kun sukunimi on vaihtunut opiskeluaikojen jälkeen. Sähköpostissa oli odottamassa pitkä ketju vanhojen kurssikavereiden viestejä. Elokuussa on suunnitteilla kokoontuminen!
Olin hyvä kaveri erään viiskymppisen miehen kanssa ja kauhistuin, kun tajusin, että hän on nyt yli 70! No, ikähän on vaan numeroita, niin kun oli jo silloin.

Ei kommentteja: