keskiviikko 3. helmikuuta 2010

innostuksia...

Mussa on aika paljon Imelda Marcosin vikaa, olen nimittäin kenkähullu. Terve järkeni on vaan tähän asti pitänyt hankinnat aisoissa. Olen ollut tosi kurinalainen. Tai ehkä raha on pitänyt mut aisoissa.
Mutta siis kattokaa näitä!
Iiihanat! Ja kehuvat, että on ergonomiset ja ihanat jalassa. Ja pohjakin kierrätysmateriaalia!

Ja hintaakin löytyy. Ihan tosissaan innostuin ja mietin, että olisi mahdollisuuksien rajoissa tilata nuo, mutta onneksi se hulluus meni ohi.  ----   Löysin nimittäin uuden!
BONSAI!

Tämä ei maksanut paljon kymppiä enempää ja seisoo nyt toimiston pöydällä. Oksista on jo puolet hävinnyt, kuva siis hävityksen jälkeen, kun innostuin sitä muotoilemaan. Tästä voi saada ihan ihanan, jos onnistun pitämään sen hengissä. Tänään ostan orkideamultaa ja huomenna vaihdan mullat.
Niin ja kuparilankaa, että pääsen oksia taivuttelemaan.
Ulkona on ihan ilma ja olen tänään menossa ratsastamaan! Toivottavasti ei samalla jästipäällä kun viimeksi. Meinasi viedä minua kun pässiä narussa. Tämä neito on välillä sillä päällä.

2 kommenttia:

tia kirjoitti...

Hienot kengät oletkin löytänyt, minä aikoinaan kun olin työelämässä ja miehenkin työn puolesta tuli kutsuja jos mihinkin pippalohin halusin tietenkin paljon erilaisia kenkiä, hih. Eräät siniset kengät ostin (punainen on suosikkivärini)kun niihin ihastuin, ihan hyvää mieltä tuomaan. Useat ovat nyt kulkeutuneet miniän kaappiin kun on samaa numeroa.

illusiah kirjoitti...

Hyvän mielen takia ostaminen voi joskus olla ihan hyvä syy. Niinpä minäkin, huomattuani että ihastukseni voi ostaa osamaksulla, tilasin ne!!!!