perjantai 11. joulukuuta 2009

Tänään perjantaina...


Olen kovasti tehnyt käsitöitä, joista en nyt kuitenkaan saa kuvia tänne blogiin. Niinpä tuossa kuva, joka sopii joulun odotukseen.
Loma alkaa viikon päästä ja odotan jo niin, että pääsen keskittymään kotiin ja käsitöihin ja lepäämään...  Tulee tietysti mieleen, että todellisuus onkin jotain muuta. Siivoamista, puuttuvien lahjojen etsintää täysistä marketeista, järjettömien ruokamäärien ostaminen järkyttävällä hinnalla ja kotiin raahaamista...
Jospa yritän pitää pääni ja siivota ei kauheasti tarvitse. Ihan vaan viikkosiivous. Ruokiakaan ei niin hirveästi tarvitse, koska olemme poissa ainakin aaton ja joulupäivän. Lahjat suunnilleen on. Isoimman osan olen itse tehnyt ja jotain ostanut Ateneumin kaupasta.
Jotain pientä täydennystä vaan.
Olen keskittynyt niin joululahjojen ompeluun, etten ole uhrannut ajatustakaan jouluruokiin, pipareihin tai torttuihin. Pitäisiköhän...
En kyllä kauheasti välitä, vaikka jouluna syötäisiin valmiita laatikoita. Vaikka viime jouluna tein porkkanalaatikkoa itse kasvattamistani porkkanoista!
Voisinkin nyt viikonloppuna tehdä tortut ja piparit. Ja omatekoinen Arabialainen maustekakku on hyvää!
Mä tunnen ihan lihovani kun vaan ajattelen näitä joulusyömisiä!
No, liikuntaa vastapainoksi. Tänään olen menossa ratsastamaan.

HYVÄÄ JOULUNODOTUSTA KAIKILLE!

1 kommentti:

Tiinuli kirjoitti...

Hih,, minäkin pidän tuosta Arabialaisesta maustekakusta kovasti,, onnistuu myös gluteenittomana ihan hyvin. Nam.
Kiitos kortista,, kaunis! Mummun kortinkin näin eilen,, tosi kaunis oli sekin. Askartelitko monta korttia?